  • Data: 2007-05-16 13:19:53
    Temat: Re: Wyrok sądowy - zwrot pieniędzy
    Od: Marchefkowy <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Maj, 14:22, Xorock <x...@g...pl> wrote:
    > Witam.
    > Swego czasu dałem się naciąć na Allegro. Kwota niewielka ale jednak.
    > Dzisiaj dostałem orzeczenie- człowiek został skazany. Ma zwrócić mi
    > pieniądze. W jaki sposób to się odbywa?
    >
    > Inna sprawa jaką to bzdurą jest. Sprawa się ciągnęła 3 lata, teraz ma
    > kolejne 2 lata na zwrot. Łącznie 5. I nawet nie wliczone odsetki.

    By oznaczalo,ze za 2 lata w ciagu ktorych nie zaplaci musisz zglosic
    sie do komornika w celu wyegzekwowania nieuregulowanej platnosci.
    I tak ciesz sie,ze ustalono sprawce. U mnie mimo,ze podalem policji
    dokladne namiary, numery, korespondencje, naglowki maili,
    potwierdzenie przelewu i pare innych to umorzyli sprawe z powodu "nie
    wykrycia sprawcy" i dopiero jak zadzwonilem do "sprzedawcy" po jakims
    czasie to tlumaczac sie przyznal i oddal pieniadze.