  • Data: 2022-04-19 16:33:36
    Temat: Re: Wynajęcie pokoju w hotelu z nieletnią
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.04.2022 o 14:28, Dawid Rutkowski napisał:

    > Miło, a w jakich?
    > A czy to działa też w drugą stronę, czy jednak skończenie 18 lat oznacza zawsze
    pełnoletność?
    > I czy facet młodszy niż 18 może być pełnoletni?

    Czy później - nie wiem, ale wcześniej tak - znany mi prawny przykład, to
    kobieta, która po ukończeniu 16 roku życia za zgodą sądu wychodzi za mąż
    uzyskuje pełnoletność. Nawet jeśli się rozwiedzie i tak juz tą
    pełnoletność ma. Możliwe, że są jeszcze inne kazusy pozwalające na to -
    prawnikiem nie jestem, by znać wszelkie możliwe przypadki - ten
    nagłaśnianiu był wielokrotnie, to go mogę przytoczyć.
    --
    http://zrzeda.pl