  • Data: 2005-03-09 13:25:47
    Temat: Re: Wyłudzenie towaru
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 9 mar o godzinie 14:09, na pl.soc.prawo, adam
    .......................... napisał(a):

    > Dzięki za posta, faktury się nie przedawniły / to chyba jest 3 lata do
    > przedawnienia ?

    Dwa lata w obrocie gospodarczym.

    > /, problem w tym, że :
    > - nie mam ich podpisanych przez właściciela / są tylko podpięte WZ-ki z
    > podpisem pracownika /, nie wiem, czy jakakolwiek firma windykacyjna się tym
    > zajmie

    Na fakturach nie musi być podpisu odbiorcy.

    > - jak już płaci cokowiek, nogdy nie pisze, za jaką fakturę...Tylko kwota
    > zaliczki i data z podpisem.

    Hmmm.. tym lepiej dla Ciebie ;)
    "Podpasuj" sobie faktury który uległyby już przedawnieniu - a potem każdą
    wpłatę zaliczaj do .... najświeższej faktury. W tym smaym czasie wyślij
    wezwanie do zapłaty za .... najstarsza fakturę - wraz z odsetkami
    oczywiście ;)
    Oczywiście wtedy się wzburzy, więc poproś go o spotkanie, zaproś go do
    swojej siediby - powiedz mu że ...... no wiesz co. Niech on do Ciebie
    przyjedzie - Ty bądź panem na swoich włościach, w końcu to leży w jego
    interesie by z Tobą dojść do porozumienia.

    > Tak było ostatnie 3 lata, ale jakoś to można było rozliczyć sumując zaliczki
    > i faktury...Płacił przeważnie po 3-ch miesiącach za fakturę z rozliczeniem w
    > ciągu miesiąca, więc właściwie po 4-ch...ŻADNYCH odsetek, bo zapowiedział,
    > ze zrezygnuje.

    W tym kontekście to już wypowiedziałem się w poprzednim poście.
    Z niego żaden klient!!
    Możnaby nawet pokusić się o stwierdzenie że to przekrętas, żeruje na twojej
    litości, miękkim sercu, to Ty go kredytujesz.

    > Mam małe dzieci, więc to wykorzystuje...

    A co to ma do rzeczy? Nie rozumiem :(
    Ty jesteś stroną i on w tym biznesie - nie wiem o co Ci teraz chodzi :(

    > A w międzyczasie kupił nowe auto za 80 tys, w firmie nowe kompy, masa
    > zatrudnionych ludzi...

    Spotkanie w miejscu i terminie przez *Ciebie* wyznaczonym z tym fiutem -
    inaczej od strzału - 'windykacja'.

    --
    Herbi
    09-03-2005 14:25:44