  • Data: 2005-03-09 13:09:58
    Temat: Re: Wyłudzenie towaru
    Od: "adam .........................." <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.,,,,,,,,,
    > Popatrz, Ty masz skrupuły postąpić wobec niego przez "zakręcenie mu kurka"
    > - on nie ma żadnych skrupułów traktując Cię jako naciągacza.
    >
    > Nad czym Ty się jeszcze zastanawiasz ?
    > Co Ci z klienta który nie reguluje swoich zobowiązań ????
    >
    > Wypie...ol go na zbity pysk, daj do egzekucji należności za stare faktury -
    > o ile się nie przedawniły już ;)

    Dzięki za posta, faktury się nie przedawniły / to chyba jest 3 lata do
    przedawnienia ? /, problem w tym, że :
    - nie mam ich podpisanych przez właściciela / są tylko podpięte WZ-ki z
    podpisem pracownika /, nie wiem, czy jakakolwiek firma windykacyjna się tym
    zajmie
    - jak już płaci cokowiek, nogdy nie pisze, za jaką fakturę...Tylko kwota
    zaliczki i data z podpisem.
    Tak było ostatnie 3 lata, ale jakoś to można było rozliczyć sumując zaliczki
    i faktury...Płacił przeważnie po 3-ch miesiącach za fakturę z rozliczeniem w
    ciągu miesiąca, więc właściwie po 4-ch...ŻADNYCH odsetek, bo zapowiedział,
    ze zrezygnuje.Mam małe dzieci, więc to wykorzystuje...A w międzyczasie kupił
    nowe auto za 80 tys, w firmie nowe kompy, masa zatrudnionych ludzi...

    Ale ja już mam tego dość :(