  • Data: 2007-12-19 20:25:53
    Temat: Re: Wykorzystanie fotografii do własnych celów
    Od: "Tomek G." <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli chcesz się bardzo zabezpieczyć wymagaj od zamawiającego
    > oświadczenia, że jest wlaścicielem autorskich praw majątkowych do
    > dostarczonych materiałów.

    To wiem - ale jestem na 99,99999 % pewny ze takiego oświadczenia
    nie otrzymam i kupujacy sam zacznie sie zastanawiac na prawnymi
    aspektami ..... - trace wtedy zarobek za odmowe sprzedazy
    (zarobek marny ale zawsze zarobek, od czegos trzeba zaczac).

    nic to - dziekuje za odpowiedz i dalej pracuje nad projektem do aukcji.
    Przeciez nie musze znac wszystkich slawnych ludzi - dostarczono foto,
    foto jak foto - jestem tylko rzemieslnikiem i robie swoje :)

    pozdrawiam
    tomek g