  • Data: 2005-08-09 14:04:37
    Temat: Re: Wlamanie do auta na strzezonym parkingu
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale tu sytuacja wydaje mi sie nieco inna - oddajesz auto na parking
    > kontrolowany przez ochroniarzy, auta sa ewidencjonowane - plakietki. W tej
    > sytuacji mozna oczekiwac chyba czegos wiecej niz tylko interpretacji

    Jezlei stawiasz auto na parkingu niesterzezonym (wtedy prawdopodobnie mniej
    platnym)
    to musisz sie liczyc z mozliwoscia
    utraty auta, placisz za miesjce parkingowe, a nie za ochrone. Wlasciciel aby
    zapoewnic
    wieksze bezpieczenstwo bezinteresowanie wynajal ochroniarzy aby w jak
    najwiekszym stopniu
    zmniejszyc kradzieze.

    > Czy mozna by zrobic "akcje uswiadamiajaca" poprzez wydruk ulotki o tresci
    > mniej wiecej: "Placisz za miejsce, nie za strzezenie - w razie kradziezy
    > auta ten parking za nic nie odpowiada, nie oczekuj, ze Twoje auto bedzie
    > na
    > nim strzezone i ze otrzymasz rekompensate w razie uszkodzenia lub
    > kradziezy" oraz rozdanie ich osobom opuszczajacym parking? Czy za takie
    > postepowanie grozila by jakas kara?

    a czmeu mialaby grozic?

    logicznym sie dla mnie wydaje nieodpowiadanie za samochod w przpadku
    niestrzezonego parkuingu
    od tego sa ubezpieczalnie, a do lapania zlodziei policja. Chyba ze
    wlasciciel jasno stawia sprawe, zostaw samochod a ja go polinuje
    "Strzerzony parking". Wowczas biuore na siebie pelna odpowiedzialnosc a
    ubezpieczalnia po wyplacie odszkodowania zwroci sie do mnie
    po jego zwrot,.

    P.

    P.