  • Data: 2005-08-09 13:39:59
    Temat: Re: Wlamanie do auta na strzezonym parkingu
    Od: Max <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 9 Aug 2005 15:29:06 +0200, Przemek R... napisał(a):

    > wyrok sadu to interpretacja kilku osob, nic wiecej.
    >
    > Czy jezeli na osiedlu pojawia sie ochroniarze to zonacza ze odpowiadaja za
    > skradzione auta?
    > (zaloezeni ze pojawienie sie ochorniarzy to dobra wola prezesa)

    Ale tu sytuacja wydaje mi sie nieco inna - oddajesz auto na parking
    kontrolowany przez ochroniarzy, auta sa ewidencjonowane - plakietki. W tej
    sytuacji mozna oczekiwac chyba czegos wiecej niz tylko interpretacji
    "postaw sobie auto, a potem niech sie dzieje co chce". Wyrok sadu, ktory
    przytoczylem, jakkolwiek nie jest "jedynie slusznym prawem w tej sprawie"
    potwierdza, ze podobny poglad w tej sprawie mialy inne osoby - co nie
    znaczy, ze wyroki w podobnych sprawach musza byc automatycznie takie same.

    Czy mozna by zrobic "akcje uswiadamiajaca" poprzez wydruk ulotki o tresci
    mniej wiecej: "Placisz za miejsce, nie za strzezenie - w razie kradziezy
    auta ten parking za nic nie odpowiada, nie oczekuj, ze Twoje auto bedzie na
    nim strzezone i ze otrzymasz rekompensate w razie uszkodzenia lub
    kradziezy" oraz rozdanie ich osobom opuszczajacym parking? Czy za takie
    postepowanie grozila by jakas kara?