eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWinny czy niewinny a może jednak trochę winny chociaż niewinny › Re: Winny czy niewinny a może jednak trochę winny chociaż niewinny
  • Data: 2011-02-22 19:11:53
    Temat: Re: Winny czy niewinny a może jednak trochę winny chociaż niewinny
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ik10eg$8id$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja pisałem o sprawach dla dorosłych.
    > A tutaj skoro to był sąd rodzinny - to jest jeszcze kwestia tzw.
    > demoralizacji. I to pewnie o chodziło i było wystarczające.
    > I wierzysz synowi że przypadkiem siedział koło marihuanowy. Gratuluje
    > naiwności.

    Naucz sie czytac. Wyraznie napisalem, ze pisze to na podstawie PROTOKOLU
    policyjnego, a nie syna slow.
    Ech.. No tak. Johnson. Wczesniej nie zauwazylem. Juz nie raz mialem okazje
    tu czytac twoje idiotyzmy.
    Jestes prawnikiem (moze nawet sedzia), i zyjesz w przeswiadczeniu, ze
    wszyscy nieprawnicy sa idiotami.
    MYSZLISZ, ze jak jakis sedzia ewidentnie przegina (zeby nie powiedziec, ze
    lamie prawo w zywe oczy),
    to wystarczy idiocie nieprawnikowi nawrzucac glupot, poswiecic w oczy
    wydumanymi idiotycznymi wyjasnieniami, i bedzie git. Przeciez prawa nie zna,
    to co on - gupi - moze wiedziec.
    Ja z toba juz nie dyskutuje. Wszystko palniesz, zeby sedziow wybielic.
    Prawde mowiac, nawet nie czytalem twoich wypocin do konca.