  • Data: 2006-01-30 11:55:56
    Temat: Re: Wierzytelności powstałe przed ślubem
    Od: "Andrzej Jurkowski" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Łukasz Kuźma"" <l...@w...pl> napisał:

    > nie mam pewnosci, ale zobowiazanie zostalo zawarte przed slubem, a to jest
    > konsekwencja wlasnie tego zobowiazania i ono ma pewna ciaglosc. Wydaje mi
    > sie ze
    > nie moze ktos nagle zostac zobowiazany do splaty czegos tam, z czym
    > nie mial nic wspolego... ale nie traktuj tego jak wyroczni.

    Też mi się wydawało, ze jest tak jak piszesz. Ale rozmawiałem z jedną panią
    notariusz na ten temat. Na moje stwierdzenie, że nie ma się czym przejmować,
    bo wierzytelność współmałżonka zaistniała przed ślubem, ona mi
    odpowiedziała: 'a odsetki?'. To jej stwierdzenie zasiało we mnie wątpliwość,
    że te odsetki może jednak się nie łapią pod Art. 41. &2 k.r.o. Teraz, to już
    sam nie wiem co o tym myśleć.

    Andrzej J.