    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 17 Sep 2021 16:04:38 +0200

    On Fri, 17 Sep 2021 15:49:10 +0200, Shrek wrote:

    > Przepraszam - czy ty nawołujesz do łamania konwencji? Jeśli wyrazili
    > wolę ubiegania się o ochronę międzynarodową to chcesz czy nie polska ma
    > psi obowiązek taki wniosek przyjąć i rozpatrzyć.

    Konwencja konwencją, ale jak nam przyjedzie milion uchodzcow z
    Afganistanu, czy Rosja przysle 10 mln swoich kryminalistow,
    czy Chinczycy 50mln swoich przesladowanych, to trzeba bedzie sie
    bronic.

    Ale ale ...
    - nie przyjelismy wniosku? Moze przyjelismy :-)
    - cytowano zapisy ... do czasu rozpatrzenia chyba mozna odeslac na
    Bialorus? No chyba, ze ich tam Łukaszenko zacznie mordować czy
    prześladować :-)

    - a moze wniosek rozpatrzono ... szybko, sprawnie i negatywnie :-)

    J.