  • Data: 2023-01-30 16:18:17
    Temat: Re: W jakiej formie dołączyć wyjaśnienia?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 28 Jan 2023 00:13:08 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Bez złośliwości zapytam, skąd pomysł, że to tak właśnie wygląda?
    > Wszędzie podkreśla się, że wróg z którym się bezpośrednio walczy jest
    > właśnie pozbawiany jakichkolwiek cech presonalnych. Jest to strategia
    > m.in. pozwalająca na zabijanie i życie ze świadomością że się zabiło. A
    > Ty powyżej sugerujesz, że jest de facto odwrotnie.

    Czy aby sugeruje?

    Czy wlasnie - "na przeciwko siedzi przeciwnik.
    Niemcy/Rosjanie/faszysci/Japonczycy/Amerykanie/terro
    rysci/niepotrzebne
    skreslic.
    Oni sa zli i trzeba ich zabijac".

    Bez wnikania, kto to jest personalnie.

    No ale to sie sprawdza, jak walczysz "o swoj kraj" czy "w slusznej
    sprawie", a nie gdy sie zastanawiasz "kto mnie tu wyslal i po co".

    A jednak Amerykanie na europejskich frontach walczyli, i to w dwoch
    wojnach. W pierwszej chyba ochotniczo, w drugiej z poboru.

    J.