    From: "Stokrotka" <o...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uzycie broni palnej
    Date: 15 Mar 2007 15:14:24 +0100

    > na szczescie sa takie miejsca gdzie nei stanela ludzka stopa i zwierzeta
    > nie uciekaja przezd ludzmi
    Po zastanowieniu, cecha uniknięcia śmierci w sytuacji krytycznej podobnej do
    strzału, rozwijała się dużo wcześniej niż istnieli ludzie.
    Odporność na zranienie czymś długim ostrym (kształt podobny do toru kuli)
    musiała się już rozwijać gdy tylko powstawały pierwsze rogi, pazury.
    A nawet ryby miewają długie kolce.

    > zeznania swiadkow zadko kiedy sa wiarygodne, szczegolnie swiadkow
    > niechetnie nastawionych do policji
    Jak zeznania są niewygodne, to na pewno nieprawdziwe w twoich oczach ,
    jesteś bardzo stronniczy, jeśli fakty świadczą przeciw twojej teorii tym gorzej
    dla faktów .
    A co do stronniczości świadków, trudno by świadek zabicia, lub postrzelenia
    człowieka przez policję był przychylnie nastawiony do policji, policja sama
    sobie zasłużyła na stronniczość w takiej sytuacji. Każdy taki przypadek jest
    ewidentnym dowodem wielkiej porażki policji, ich nieudolności, niedouczenia ,
    mściwości lub przekupstwa.

    > jesli chce ktos bedzie chcial cie zabic nie bedzie cie o
    > tym uprzedzal, po prostu to zrobi
    Sama wiem, już raz mnie chcieli zabić, policjanci (a przynajmniej ludzie
    podających się za nich i jeżdżący radiowozem, brak pewności, numerów nie
    podali) .

    > ... jak bedziesz uciekac bez rozeznania sytuacji tej szansy nie masz
    NIe muszę rozeznawać sytuacji, wierzę, że zrobi to za mnie podświadomość.

    > ucieczka na oslep prawie zawsze prowadzi do katastrofy
    Bzdura, jw.

    > w przeciwienstwie do ciebie wlasnie mam, dlatego jak ktos bedzie do mnei
    > celowal z broni, nie bede uciekal i pewnie przezyje, ty natomiast
    > zaczniesz w panice wiac i zarobisz pestke ;)

    Okaże się za jakieś kilka tysięcy lat.