  • Data: 2007-03-15 13:55:06
    Temat: Re: Uzycie broni palnej
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:etbins$9ph$1@news.onet.pl...

    > Czy jeszcze trzeba cokolwiek dodawać?

    i co z tego ze oddali tyle strzalow, nie zatrzymali sie na wezwanie,
    chcieli uciec, stwarzajac zagrozenie dla zdrowia i zycia policjantow,
    musieli zostac powstrzymani, tak sprawa wyglada z ich strony, to nie sa
    snajperzy, dodatkowo zachodzilo podejzenie ze przynajmniej jedna z tych
    osob jest uzbrojona

    > Bo irytuje mnie jak ktoś wyciąga, że "ofiara sama sobie jest winna bo.."

    nie sama sobie winna tylko sie akurat w tym wypadku do tego przyczynila bo
    zachowala sie kompletnie irracjonalnie