  • Data: 2013-08-20 00:00:48
    Temat: Re: Uszkodzenie kajaka na spływie - odpowiedzialność
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail s...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Na przyszłość będziemy wiedzieć, żeby uczestnikom spływu ogłosić jasno i
    > wyraźnie, że każdy odpowiada sam za rozwalony kajak, zgubiony kapok, czy
    > połamane wiosło. Wtedy będą lepiej uważać.

    Na przyszłosc korzystajcie z takich miejsc gdzie nie ma takich problemów.
    Byłem na kilkunastu spływach, kazdy po kilka dni i tylko raz zgubione
    wiosło było problemem.
    Najczesciej organizatorzy nawet kapoków nie liczą, bo wiadomo, ze w danym
    rejonie wszyscy sie znaja, kapoki opisane wiec finalnie i tak wszystko
    trafi tam gdzie ma. no chyba, ze ktos do domu łyknie.

    Jakby co - na pojezierzu drawkim moge polecic kilku organizatorów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej