  • Data: 2022-10-06 11:42:35
    Temat: Re: Ustawy o Ochronie Ludności?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 5 Oct 2022 19:01:46 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > co do
    > jakości polityki to nie mam złudzeń - pasuje jak ulał maksyma zazwyczaj
    > stosowana do ministrów edukacji: Ilekroć nastaje nowy, tylekroć ma się
    > wrażenie że kolejny już gorszy być nie może. A jednak :) I tak samo jest
    > z kolejnymi ekipami.

    Tyle że te ekipy - w przeciwieństwie do Marcelego Nowotki i Pawła Findera -
    nie spadły z nieba, tylko ktoś na nich głosował. Głupi ludzie wybierają
    podobnych sobie, a potem się dziwią, że rządzą misiewicze. Niechodzący na
    wybory nie są wiele lepsi, bo torują drogę czarnkopodobnym.

    To są uwagi natury ogólnej, więc nie bierz ich do siebie, bo nie wiem, czy
    fatygujesz się do urn, a jeśli tak, co przy nich robisz.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl