  • Data: 2013-06-26 22:36:00
    Temat: Re: Ustawa śmieciowa, współwłasność, ale nie mieszka
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    A5tu5 wrote:
    > I tak i nie.
    > Tylko pytanie co jeżeli jeden ze współwłaścicieli nie chce podpisać
    > wspólnej deklaracji lub po prostu nie ma takiej możliwości.

    I znowu odpowiem po stalinowskiemu. A kogo to obchodzi. Ustawa nie
    uwzglednia takiej sytuacji.

    Nie wiem czy deklaracje musza podpisac wszyscy czy jeden.
    Nie pamietam aby byl jakis zapis w ustawie na ten temat
    Niech podpisza ci co moge i czekaja na reakcje.

    > Z resztą z tego co wyczytałem współwłaściciele odpowiadają solidarnie -
    > jeden nie płaci, ściągną z drugiego.

    inaczej.
    opłata ma wplynac za: stawka razy zadeklarowana ilosc osob mieszkajacych .
    Jak sobie wspolwlasciciele podziela kwote do wplacenia miedzy siebie to
    ich sprawa.
    Jak nic nie wplynie lub wplynie niepelna kwota, to tak jak zawsze
    wszyscy za jednego jeden za wszystkich. Mozna wyegzekwowac od dowolnego
    wspowlasciciela.