  • Data: 2021-11-18 21:33:19
    Temat: Re: Ustawa o sprawdzaniu przez pracodawce czy zaszczepiony
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Nov 2021 21:12:57 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

    > Zobacz sobie bałwanie, ile szczepień obowiązkowych zaliczyłeś:
    > https://szczepienia.pzh.gov.pl/kalendarz-szczepien-2
    021/
    > Dzięki temu jeszcze żyjesz, choć niewielki z tego pożytek. Na szczęście
    > jest szansa że wykitujesz na covid, czego ci życzę.

    To szczepienia obowiazkowe?

    Wydaje mi sie, ze za moich czasow nie bylo HBV, RV, Hib, PCV.
    A BCG ... zaraz po urodzeniu? Chyba pozniej byla.

    Swinke przechodzilem ... czyli nie mialem szczepienia MMR, ale na Odre
    to chyba tak.

    Hm, czy mi sie wydaje, czy reklamuja szczepionke na pneumokoki ... a
    moze to meningokoki?

    No i jeszcze taki niuans - u dzieci szczepionka obowiazkowa, a u
    doroslych płatna ?

    https://www.doz.pl/czytelnia/a15560-Szczepionka_prze
    ciw_pneumokokom__charakterystyka_cena_skutki_uboczne
    _szczepionki

    Hm ... Hib Haemophilus Influenza typ b ... a coz to takiego ?

    No i ... choroby dawniej grozne, dzis bywaja malo grozne.
    Odra, krztusiec, błonica.
    Ale z polio lepiej nie igrac, za to tężec i wscieklizna jakies dziwne
    - szczepionke mozna podac po potencjalnym zakazeniu ...

    J.