eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUrzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV › Re: Urzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV
  • Data: 2013-04-16 09:03:24
    Temat: Re: Urzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.04.2013 08:44, z pisze:

    > ojtam ojtam. Zainstaluj sobie jakiś badziewny darmowy program jak TB i
    > będziesz zadowolony. U mnie wszystko ładnie.

    Primo: jeśli miałbyś jakieś pojęcie o nagłówkach to byś zauważył, że
    właśnie Thunderbirda używam

    Secundo: tobie działa bo najwyraźniej masz "domyślne" kodowanie takie
    samo, jakiego tamta dziumdzia używa bez oznaczania. Nie zamierzam
    zmieniać sobie konfiguracji dla każdego nowego idioty czy każdej nowej
    idiotki niepotrafiących poprawnie skonfigurować programu.