  • Data: 2002-02-11 22:10:33
    Temat: Re: Umowa o zakazie konkurencji.. - czy podpisa
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości:
    > Czy podpisać coś takiego ...

    [...]
    > -----------
    >
    > Czy ta umowa jest prawidło skonstruowana ?
    > Czy definicja konkurencji (pkt 3, 7) jest prawidłowa - czy oznacza to, że
    nic
    > nie można robić ?
    >

    > Krasnal

    Umowa jest dość rzeczowo napisana. Jest to zabezpieczenie interesów ze
    strony pracodawcy. Jesli chodzi o punkty 3 i 7 które budzą twoją wątpliwość
    są dokładną wykładnią tego co jest rozumiane jako działalnośc konkurencyjna
    i w/g mnie jest to sensownie opisane.
    Robić możesz wszystko za wyjątkiem tego co jest opisane w tej umowie i tu
    nie ma się czemu dziwić.

    Serwiz