  • Data: 2010-01-07 20:41:31
    Temat: Re: Ubezpieczenie - gdzie moge sie odwolac ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> szukaj wiadomości tego autora

    > A zawarłeś taką umowę z TU? To w czym problem?

    Tu w niczym - prawie wszyscy takie maja.
    Problem w tym, ze ja to naprawie ponizej 70 %.

> [...]
    > wyceny
    > sporządzonej przez PZU S.A. według zasad zawartych w systemie Audatex lub
    > Eurotax z uwzględnieniem podatku VAT, tzn. według:
    > a) maksymalnych cen części zamiennych i materiałów zawartych w
    > w/w systemach,
    > b) norm czasowych operacji naprawczych określonych przez producenta
    > pojazdu,
    > c) stawki za 1 roboczogodzinę ustalonej przez PZU S.A. w oparciu o
    > maksymalne ceny usług na terenie działalności jednostki organizacyjnej PZU
    > S.A. likwidującej szkodę;" -- rabat na poziomie 3% od kwoty maksymalnej

    Nie do konca. Bo mam zapisane takie cos :
    "..... przewidywane koszty naprawy wg systemu katalogowego Audatex/Eurotex
    badz w ASO ...."
    No a mi ASO zrobi to ponizej 70%. I podczas zgloszenia szkody zaznaczylem
    "cesja na ASO" - i chce sie rozliczyc na podstawie faktury z ASO.

    > Twój problem to zapewne wycena "wraku", ale czujnie nie podajesz żadnych
    > kwot...

    Wycena wraku moze i tez jest ok - nawet nie wiem, bo nie chce go sprzedawac
    i nie orientuje sie za ile to mozna sprzedac. Ja chce naprawi ponizej 70% i
    tyle.

    Fantom