  • Data: 2023-12-06 18:16:50
    Temat: Re: Tajemnicze awarie pociągów
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakoś nie wydaje mi się, że jest to sprawa wyłącznie cywilna. Jak dla
    > mnie min. znamiona oszustwa są,

    Oj tam, oj tam. Po pierwsze nie wiadomo czy oszustwo - pamiętasz co
    robert mówił - wystarczy że oszukujący zeznał że chciał wywiązać się z
    umowy ale mu się po prostu nie chciało i musi być umorzenie, trakie
    chcenie kwantowe:P Poza tym to jednostkowy przypadek więc żadne
    oszustwo. No i upychali towar na terenie różnych komend, więc nie do
    ruszenia:P Zawsze można powiedzieć że to było w celach testowych i młody
    nie usunął i też umorzonko:P Ja to jestem ciekawy szortach zarobił;)

    A teraz fany fakt. Sprawdź sobie gdzie znajduje się newag i jak daleko
    jest od kulsonariatu, gdzie pewien znany kulson pełni rolę właśnie
    specjalisty od cyberbezpieczeństwa i przestępczości gospodarczej:P

    > No chyba, że prezes UTK zna treść umów Kolei DOlnośląskich
    > z producentem taboru, i tam to co się działo jest wymienione.

    Raczej wątpię, bo znaleźli po prostu if-y z prostokątami ze
    współrzędnymi geograficznymi zakładów napraw taboru po postoju w których
    pociąg przestawał robić:P Raczej nie wyobrażam sobie takiego warunku w
    umowie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!