  • Data: 2003-08-18 07:07:21
    Temat: Re: TP.S.A - ich strata jak nie odpisza
    Od: "rutekp" <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Milczenie w tym wypadku oznacza brak zgody. Poza tym podejrzewam,
    > ze w umowie/regulaminie masz zastrzezenie , iz jakakolwiek jej
    > zmiana jest dozolona tylko w formie pisemnej pod rygorem niewaznosci.
    > A to juz jest zmiana warunkow umowy

    Nie jestem pewien czy to jest zmiana warunkow umowy, w regulaminie jest
    napisane:
    "nie umożliwiać korzystania z Usługi innym podmiotom poza Lokalem bez zgody
    TP"

    Powod dla ktorego kupuje Neo jest prosty, mieszkam na wsi a tu nie ma zbyt
    wielu chetnych, a do tego musze doliczyc jeszcze dzierzawe lacza do
    pobliskiej miejscowosci gdzie sa urzadzenia DSL w centrali, wiec to i tak
    wychodzi spora suma.

    Pawel Rutkowski