  • Data: 2003-08-19 17:50:27
    Temat: Re: TP.S.A - ich strata jak nie odpisza
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "kornik" <k...@p...wytnij_to.onet.pl> niebacznie popelnil
    news:bhrelv$1ef$1@absinth.dialog.net.pl:

    > W regulaminie Neostrady pisze, ze nie mozna udostepniac lacza.
    Miałem rację.
    "§6 W ramach korzystania z Usługi Klient zobowiązany jest:(...)
    3) nie umożliwiać korzystania z Usługi innym podmiotom
    poza Lokalem bez zgody TP"
    Nasz rutekp właśnie o taką zgodę wystąpił (i po prawdzie jej nie
    uzyskał) a Twoje biadolenia o "takich" mają wartość równą Twojej
    znajomości regulaminu usługi neostrada w TPSA. Miałem rację.

    A tak na boku:
    jeżeli zgodnie z §1 20 USŁUGA to:"stały dostępu do sieci Internet z
    możliwością równoczesnej, niezależnej realizacji połączeń
    telefonicznych oraz inne wchodzące w jej skład usługi, w
    szczególności konto poczty elektronicznej"
    to jeżeli ktoś będzie sam sobie/komu innemu w cudzym mieszkaniu
    udostępniał jedynie http bez możliwości równoczesnego prowadzenia
    rozmów tel. to czy łamie postanowienia §6 regulaminu?

    --
    pozdro
    poreba