    From: xxxyz <x...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Straż Miejska - wezwanie za złe parkowanie.
    Date: Fri, 12 Nov 2010 23:27:00 +0100

    RadoslawF pisze:

    > A zauważyli że jesteś współwłaścicielem ? I nie pytali
    > czy drugi współwłasciciel używał pojazdu tego dnia ?

    Przed przesłuchaniem w charakterze podejrzanego o popełnienie
    wykroczenia została mi wręczona kartka z pouczeniem. Między innymi było
    tam, że nie nie muszę odpowiadać na żadne pytania. Kobitka moim zdaniem
    była lekko skołowana i po prostu zapisała w protokole to co zacytowałem.
    W zasadzie żadne pytanie nie padło. Można potraktować te
    przesłuchanie jako "wyznanie". Nie zostało zapisane nic ponadto co
    zacytowałem.