eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie
    limitów epidemiologicznych [kowid]
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <bQgaI.44182$_UC8.26273@fx35.ams1> <a...@w...eu>
    <LPtaI.210710$ZHb1.8221@fx41.ams1> <a...@w...eu>
    <X...@1...0.0.1>
    <606b1183$0$519$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <606b3b7e$0$499$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <606b7991$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <606cd59b$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <606d83ce$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <606dba80$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <606dfa9b$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <606dfc66$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <606e1948$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <606e30f1$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
    <606ed154$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <606edeb0$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 08 Apr 2021 15:17:52 GMT

    > Sięgnąłeś już dna w swojej głupocie. Myślałem, ze choć podniesiesz
    > argument, ze z tego powodu, że ja twierdzę, że nie. To by choć
    > było zgodne z tradycją. Na taki kretynizm, jakżeś teraz wymyślił,
    > to by chyba poza Tobą nikt nie wpadł.

    Bardzo mi przykro Robercie ale Kviat ma racje - twoje argumentowanie w
    roznych sprawach przebiegało dokładnie według tej linii.
    Jak ci pasowało to argumentowałes ze policjanci kieruja wnioski do sadu
    na wszelki wypadek.
    Teraz zrobiłes 10 fikołków zeby udowodnic ze na parafii nie ma nikogo
    odpowiedzialnego za liczenie wiernych.
    Kiedy zorientowałes sie ze to juz absurd na maksa to idziesz w strone
    ze proboszcz nie odpowiada.
    Jak ci pasowało tłumaczyc legitymowanie to wymyslałes ze to w celu
    poszukiwania poszukiwanych.
    Ale juz w kosciele tych poszukiwanych poszukiwać nie chcesz.
    Tak sie w normalny sposób nie da rozmawiac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,