  • Data: 2022-09-14 22:16:14
    Temat: Re: Stanowisko finansowo-księgowe w firmie i gotówka.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 14 września 2022 o 21:10:09 UTC+2 Adam napisał(a):

    > Myślę, że chodzi o to, że byle papierek można sobie pomalować farbą UV.
    > W testerze taki papierek będzie się świecił na taki kolor, jaka była farba.

    Tylko nie chodzi o to, "by się świecił".
    Tą farbą UV był specjalny wzór, a nie bazgroł czy równa poświata wszędzie.

    > Spotykałem się na imprezach z tym, że zamiast jakiejś wejściówki klienci
    > byli stemplowani pieczątką UV. Później mogli wielokrotnie wchodzić i
    > wychodzić.

    Level 2, na początku były zwykłe pieczątki, co brudziły ;>
    Tzn. te "UV" też się rozmywaly i brudziły, ale w normalnym świetle nie było widać.

    Zresztą zwykle i tak nie było to UV tylko fiolet.

    > Mam gdzieś garść pisaków, które z jednej strony miały knot z farbą UV (były
    > w kilku kolorach świecenia), a z drugiej diodę LED UV.

    Zdrowe dla oczu, nie ma co.