  • Data: 2005-03-19 21:33:08
    Temat: Re: Sprzet przechodzi na wlasnosc serwisu ??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 19 Mar 2005, KrzysiekPP wrote:

    >+ > Jak dlugo serwis powinien przetrzymywac nieodebrany sprzet klienta ??
    >+ > Czy zgodnym z prawem byloby wprowadzenie do warunkow serwisu, informacji
    >+ > mowiacej o tym, ze sprzet nieodebrany z naprawy w przeciagu np. 30dni
    >+ > przechodzi na wlasnosc serwisu ?? Jesli tak, to ktore art to reguluja ??
    >+
    >+ Nie ma nic o tym w przepisach.

    Mam ci uwierzyć ?? ;)

    +++ Kodeks Cywilny ++++
    Art. 174. Posiadacz rzeczy ruchomej nie będący jej właścicielem
    nabywa własność, jeżeli posiada rzecz nieprzerwanie od lat trzech
    jako posiadacz samoistny, chyba że posiada w złej wierze.
    ----

    Serwis posiada daną rzecz ewidentnie w DOBREJ wierze.

    >+ Kiedys pytalem o to prawnikow z Inspekcji Handlowej.

    Tia...
    Ja tam prawnikiem nie jestem... :)
    Ale ponieważ mam uczulenie :> na zapisy KC dotyczące posiadania
    w ZŁEJ wierze, to i o pozostałych przypadkach poczytałem ;)
    (kilka lat temu zresztą :))

    pozdrowienia, Gotfryd