    From: "Marcin" <m...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż sprzętu używanego jako fabrycznie nowego
    Date: Tue, 25 May 2010 20:53:24 +0200

    Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości
    >???
    >Nowe, ale stare? Nowe, ale zepsute?
    >Jak stara, używana karta, wymieniona przez serwis może być nową kartą?
    >Kupujący twierdzą, że rozumieją opis?

    Normalnie.Serwis zazwyczaj nie podejmuję się napraw tylko wymienia
    uszkodzoną kartę na fabrycznie nowy egzemplarz często jeżeli nie ma już na
    stanie takiego modelu to model nowyszy o takich samych lub lepszych
    parametrach

    > RU sure?

    Tak jestem bo wystarczy porównać karty które kupuję z drugiego konta z tymi
    co sprzedaje

    > Albo nowe, albo wymienione.
    Wymieniona na nową przez serwis gwarancyjny tzn tak opisuje te karty

    > czyli nie wszystkie, a twoją?

    > Nową, czy starą, wymienioną przez serwis?
    Jako wymienoną na nowy egzemplarz przez serwis co jest kłamstwem ponieważ to
    dokładnie ta sama karta

    > Można nie kuować od gościa sprzedającego coś, co jest nowe, bo jest stare.
    > Ale wymaga to myślenia u klienta.
    Jakiego nie zrozumienia.Karty opisuję jako egzemplarze fabrycznie nowe nie
    używane otrzymane z serwisu w ramach gwarancji

    > Kupowanie mimo nierozumienia opisu?
    > Tak.

    Tutaj chyba Ty nie zroumiałeś.Koleś kupuje na allegro używane karty po czym
    z drugiego konta wystawia dokładnie te same karty z opisem że są to
    egzemplarze fabrycznie nowe nie używane otrzymane w ramach wymian
    gwarancyjnych.