  • Data: 2003-08-06 22:45:24
    Temat: Re: Sprzedaż bez praw autorskich ... (POMOC)
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2003-08-06 23:23, MaR napisał(a):

    >Umowa miała być podpisana jak będzie gotowe oprogramowanie lub przy końcach
    >prac. Jednak okazało się iż Zleceniodawca ma wygórowane wymagania co do
    >umowy ("wieczna gwarancja") no i do podpisania umowy (jak narazie) nie
    >doszło, lecz oprogramowanie przekazał, ale też bezpisamnie (kopie CD).
    >
    >Czy programista jest narażony na jakieś konsekwencje np. z tutyłu nie
    >podpisania umowy (to jest przykład).

    Trudno powiedzieć, w praktyce odpowiednie służby oleją sprawę, ale
    teoretycznie - tak, jest narażony, jeśli w jakiś sposób powstanie
    podejrzenie (może ktoś "życzliwy" doniesie gdzie trzeba), że ten program
    powstał przy użyciu nielegalnego oprogramowania, a zleceniodawca wyprze
    się, że wypożyczył to oprogramowanie programiście, który nie będzie w
    stanie powiedzieć, jakim programem to napisał.
    Ale myślę, że prawdopodobieństwo jest małe.
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918