  • Data: 2003-08-07 17:37:41
    Temat: Re: Sprzedaż bez praw autorskich ... (POMOC)
    Od: "MaR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obaj są winni 1) zleceniodawca, bo kradzie czyjś program 2) programista,
    > bo użył kradzionych narzędzi.

    No tak! A który bardziej?

    No jest takie coś jak umowa ustna więc w której uzgadniano pewne sprawy np.
    dostarczenie przez Zleceniodawce oprogramowanie.

    A jeżeli Programista nabędzie potrzebne mu oprogramowanie? To wina chyba
    zostaje po stronie Zleceniodawcy?

    Zresztą na odpowiednich planszach jest napisane, kto komu zlecił program,
    kto jest autorem, a kto wydawcą. Chyba wydawca powinien zadbać o to aby mieć
    oryginalne oprogramowanie skoro programista jest tylko autorem, który nie
    sprzedał tego swojego dzieła.

    Pozdrawiam
    MaR.