  • Data: 2003-09-20 19:55:55
    Temat: Re: Sprawa spadkowa, błąd sądu i sprzedaż mieszk ania
    Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dredd tak oto pisze:

    :: Jeśli faktycznie na 100 % nie ma innych spadkobierców to nie ma
    :: większego niebezpieczeństwa. Gdyby jednak okazało się że przy
    :: zawieraniu umowy wśród stron brakowało choć jednego spadkodawcy
    :: lub był ktoś kto rzeczywiście spadkobiercą nie jest to pojawiałoby się
    :: ryzyko że umowa będzie bezskuteczna albo nieważna co może z kolei
    :: narażać sprzedających na odpowiedzialność odszkodowawczą.

    Rozumiem. Tak właśnie pomyślałam, ale bałam się, że może grozić jeszcze coś
    innego.
    Sęk tylko w tym, że owe rodzeństwo to straszni formaliści i nie chcą pójść na
    ugodę i teraz sprzedać mieszkania.
    Wolą poczekać na zakończenie całej sprawy. Ale to już inna para kaloszy.

    :: Sąd to nie Duch Święty. Zajmuje się po pierwsze rozpoznaniem
    :: zgłoszonego wniosku. Skoro strony wnoszą tak a nie inaczej to
    :: dlaczego szukać na siłę dziury w całym.

    Jasne :-)) Tu się całkowicie zgadzam.

    --
    PozdrawiaM.