  • Data: 2011-01-31 19:43:45
    Temat: Re: Spór z bankiem o błędnie wykonany przelew
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Andziak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:4d470b8b$0$2441$65785112@news.neostrada.pl...

    > System ma dać kasjerce możliwość wpisania numeru konta i poinformowania
    > jeśli jest on nieprawidłowy. Skąd zatem wzięło się zupełnie niezwiązane
    > imię i nazwisko? Nawet jeśli zlecający przelew podyktowałby numer konta
    > z kartki i pozamieniał cyfry - system powinien zwrócić informację o
    > błędnym koncie, a nie wybrać to najbardziej podobne.

    Nie sądzę, by system dopasowywał dane do wpisanych przez kasjerkę co do
    numeru rachunku. To by nie miało sensu. Natomiast nie wykluczone, że
    proponuje nazwę włąściciela konta z danych, któe wczesniej wprowadzano, by
    przyspieszyć wpisywanie. Tak jest przykłądowo w programach do fakturowania.
    Wpisujesz nr NIP, a dane sie wstawiają. Masz możliwośćMoże ktoś inny
    podpowie. ich edycji.

    > Mam imię, nazwisko i numer konta. To wszystko. Bank wysłał 2 listy do
    > tego człowieka - nie mam pojęcia jaka była ich treść.

    No to bedzie problem z pozwem, albowiem w pozwie musisz podać adres,
    którego nie masz. Chwilowo nie mam pomysłu, jak ten adres zdobyć. Moźe ktoś
    inny podpowie. Być może wniosek do sądu, by ten wystąpoił o te dane do
    banku.