  • Data: 2007-05-20 21:04:14
    Temat: Re: Spółdzielnia chce przejąć nasze mieszkanie [długie]
    Od: "Anka" <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla mnie jest dziwne owo "Rada Nadzorcza (sama) odrzuciła to odwołanie".
    > Mogę się mylić, ale IMHO to było bezprawne i błędem jest zaakceptowanie
    > tego stanu :(, nie wiem jak jest dziś ale ówcześnie nie było żadnej
    > możliwości "naprawy" błędu w postaci nie wniesienia odwołania do Walnego.
    > Sama możliwość utraty własności w naszym prawie jest stanem ... no
    > może nie "normalnym", ale "możliwym" - choćby zasiedzenie można wspomnieć.

    Tak więc w piśmie, w którym spółdzielnia poinformowała nas o pozbawieniu
    członkostwa, była informacja, że w ciągu 30 dni przysługuje nam odwołanie do
    Walnego Zgromadzenia. I rodzice się odwołali - ale Rada Nadzorcza
    poinformowała, że odwołanie w ogóle nie zostało przedstawione Walnemu
    Zgromadzeniu, ponieważ nie uregulowaliśmy zadłużenia, jakie wtedy mieliśmy.

    Pozdrawiam
    Ania