    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skan dowodu osobistego
    Date: Sat, 28 Jan 2017 22:37:59 +0100
    <o6fa0q$2a4$1@node1.news.atman.pl> <o6fvme$ogn$2@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <o6hlsv$ctj$4@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <o6hs9k$l07$3@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <o6hvlm$l07$7@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <o6i14k$l07$9@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <o6i3la$l07$10@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <o6iel8$tmr$2@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <o6ilu0$tmr$4@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <o6ivq3$tmr$8@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>

    W dniu 28.01.2017 o 22:12, Kris pisze:

    > I to jest problem ze przez jeden medialny ciągnik osoby takie jak moja Mama mają
    kłopoty w odzyskaniu swojej kasy

    Nie. Mimo, że twoja matka nie może oddyskać kasy, od czasu do czasu
    zjawi się taki co zajmie nie to co powinien.

    Posłuchaj uważnie, co pisał Liwiusz. Komornik ma zając nawet samolot,
    jeśli dłużnikiem jest pilot. I ty to popierasz. A jednak jak przychodzi
    co do czego, to twój komornik nie jest w stanie zająć nawet garnka z
    lokalu gastronomicznego, który prowadzi jej dłużnik. Czemu, skoro może
    (a nawet musi) zająć tam dosłownie wszystko i jeszcze trochę w okolicy,
    a jak nie to ponoć za to finansowo przed twoją matką odpowiada? A temu,
    że ktoś wciska kit, że komornik musi. Jak pokazuje przykład twojej matki
    nic nie musi.

    > Jeśli będę uważał że zrobiłeś to niezgodnie z prawem to wjaśnimy to w sądzie
    chociażby

    > Skoro zgodnie z prawem to po co pozywać.

    Poto, że poniosłem szkodę i należy się (a w zasadzie powinno się
    należeć) odszkodowanie.

    > Zgadzam się z Tobą.
    > Ale jak straty z powodu zajęcia poniósł to i pozwąć ma podstawy

    Nie ma podstaw. Skoro zgonie z prawem zajął nieswoje, to jak chcesz go
    pozwać? I to jest patologia tego systemu. Mam nadzieję, że wyjaśniłem.

    Shrek