eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)? › Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
  • Data: 2021-04-16 07:44:26
    Temat: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.04.2021 o 20:10, Kviat pisze:
> [...]
    dnej-%C5%82zy.-Ochrona-zdrowia-w-pandemii.pdf

> [...]
    > Perspektywa się trochę zmienia, gdy te "akceptowalne straty" dotyczą
    > akurat kogoś z rodziny.
    >
    > A jak czytam coś takiego:
    > "Blokowane leki zaś były po to, by można było warunkowo wprowadzić na
    > rynek nieprzetestowane szczepionki"
    >
    > albo to:
    > "zgony są wywołane tym, że ludzie nie są leczeni poprawnie na wstępnym
    > etapie. Opisywali to lekarze dr Halat, dr Bodnar, czy profesor Kuna."
    >
    > to mi się robi niedobrze.

    > Wszyscy lekarze niepoprawnie leczą, bo są debilami
    > Nie ma żadnych dowodów na to, że amantadyna jest skuteczna.

    właśnie takie straty w ludziach ze względu na złe leczenie mam w
    rodzinie w związku ze złym leczeniem w szpitalu. Po prostu na oddziałach
    covidowych przestawali leczyć na cokolwiek (bo na covida nie leczono
    skutecznie, aczkolwiek pomimo, że osoba covida zwalczyła, to i tak już
    nie przywrócono właściwego leczenia). I nie chodzi o amantadynę. Mi się
    niedobrze robi, jak ktoś słucha głównie mediów oficjalnych, które po
    prostu kłamią i nie tylko te znamienite nazwiska to twierdzą (można
    jeszcze dopisać profesora Rutkowskiego, dr Rubasa i wielu innych). Wiem
    również od lekarzy znajomych (powiedzmy chcących zachować anonimowość).

    Kolejną ofiarą właśnie nieprawidłowego leczenia mogła byc moja mama, bo
    też teleporada. Leki jak się okazało z dupy, po których czuła się
    gorzej. Całe szczęście bratowa ją odwiedziła i jak zobaczyła w jakim
    jest stanie wezwała lekarza na wizytę domową i ten kazał odstawić te
    leki, twierdząc, że są niewłaściwe. Tak bo leki należy dobierać zgodnie
    z tym co wie nauka, a nauka zna kilka procedur leczenia, ale
    potwierdzane są teraz, choć znane od dawna i dostała odpowiednią kurację
    i poprawiło jej się dość szybko. O tych kuracjach teraz też mówił dr
    Basiukiewicz w kilku programach, ja znam je sprzed kilku miesięcy, tyle
    że znowu, u nas nie zatwierdzone. Zatwierdzone jest natomiast leczenie
    drogim lekiem, który jest nieskuteczny, o czym też mówią badania.

    > Na marginesie dodam, że prof. Maciej Giertych wierzył w smoki czy
    > dinozaury żyjące w średniowieczu (czy jakiś tak), pani Przyłębska mgr na
    > paskach TVpis jest profesorem, a prof. Szyszko wierzył w chemtrailse.

    wiesz TVPiS, czy TVN, grają tu w jednej drużynie.

    A tak przy okazji, nie znam tego źródła i zastanawiam się na ile ta
    informacja jest prawdziwa:
    https://greatreject.org/laboratories-cant-find-covid
    -19-in-positive-tests/
    Ktoś mi podesłał, tylko nie wiem, czy to Aszdziennik, czy coś, co będzie
    można gdzieś potwierdzić. Przy dzisiejszej dezinformacji wszystko jest
    możliwe.

    --
    http://zrzeda.pl