eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)? › Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
  • Data: 2021-04-15 20:10:15
    Temat: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > https://wei.org.pl/wp-content/uploads/2021/03/Ani-je
    dnej-%C5%82zy.-Ochrona-zdrowia-w-pandemii.pdf

    Jak widzę w tekście, że ktoś przywołuje jakieś wypowiedzi Ziemkiewicza,
    to mi się zapala czerwona lampka, choć muszę uczciwie przyznać, że kilka
    wniosków jest całkiem sensownych. Bilansowo wygląda to dobrze, pod
    warunkiem, że akceptujemy "straty w ludziach" z powodu covida.
    Perspektywa się trochę zmienia, gdy te "akceptowalne straty" dotyczą
    akurat kogoś z rodziny.

    A jak czytam coś takiego:
    "Blokowane leki zaś były po to, by można było warunkowo wprowadzić na
    rynek nieprzetestowane szczepionki"

    albo to:
    "zgony są wywołane tym, że ludzie nie są leczeni poprawnie na wstępnym
    etapie. Opisywali to lekarze dr Halat, dr Bodnar, czy profesor Kuna."

    to mi się robi niedobrze.

    Wszyscy lekarze niepoprawnie leczą, bo są debilami.
    Nie ma żadnych dowodów na to, że amantadyna jest skuteczna.

    Na marginesie dodam, że prof. Maciej Giertych wierzył w smoki czy
    dinozaury żyjące w średniowieczu (czy jakiś tak), pani Przyłębska mgr na
    paskach TVpis jest profesorem, a prof. Szyszko wierzył w chemtrailse.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr