  • Date: Tue, 25 Jan 2005 00:07:59 +0100
    From: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sąd grocki za wykroczenie drogowe - jakie szanse?

    Dnia 24/01/2005 23:32, Janusz wrote :

    > Znikome ,bo "na pomarańczowym świetle" opuszaca sie skrzyżowanie a nie
    > nanie wjeżdza .

    Bo rozporządzenie w sprawie znaków i sygnałów drogowych brzmi:

    § 95. 1. Sygnały świetlne nadawane przez sygnalizator S-1 oznaczają:
    [...]
    2) sygnał żółty - zakaz wjazdu za sygnalizator, chyba że w chwili
    zapalenia tego sygnału pojazd znajduje się tak blisko sygnalizatora, że
    nie może być zatrzymany przed nim bez gwałtownego hamowania; sygnał ten
    oznacza jednocześnie, że za chwilę zapali się sygnał czerwony,
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the