eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRosyjscy kapitalistyczni krwiopijcy śmią pozywać (nie)sprawiedliwość UE ["sankcje" (nacjonalizacja) w sądzie] › Re: Rosyjscy kapitalistyczni krwiopijcy śmią pozywać (nie)sprawiedliwość UE ["sankcje" (nacjonalizacja) w sądzie]
  • Data: 2022-12-20 10:20:05
    Temat: Re: Rosyjscy kapitalistyczni krwiopijcy śmią pozywać (nie)sprawiedliwość UE ["sankcje" (nacjonalizacja) w sądzie]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-12-20, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Czyli na początku było co innego?

    Nie wiadomo bo jakoś nie kojarzę, żeby ktoś klarownie uzasadniał.

    > Zresztą dla ustalenia uwagi możemy rozpatrzeć przypadek firmy lokalnie
    > dostarczającej gaz w Polsce AFAIR "przejętej" (skonfiskowanej) na
    > podstawie ustawy sankcyjnej. Dla mnie sprawa sprowadza się do
    > tego że nie był *jeszcze* czas na walnięcie atomówkami w Polsce/UE z
    > punktu widzenia _systemu_ prawa. Mam nadzieje że taki _właściwy_ czas
    > nie nadejdzie ale nie jest to bardzo wielka nadzieja.

    W tej chwili to spodziewam się, że wystarczy twierdzić, że to
    zabezpieczenie na rzecz reparacji. Wcale bym się nie zdziwił gdyby każdy
    z tych oligarchów (ich firm) lub firm w rodzaju Gpromu miał udziały
    skarbu państwa. Tylko teraz do takiego podejścia to Ukraina powinna
    chyba występować o takie zabezpieczenia, ale może i występuje?

    --
    Marcin