  • Data: 2010-06-01 20:07:18
    Temat: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    MadMan pisze:

    > Bo sądy polskie głupie są i prawa nie znają jak widać.

    To inna sprawa ;)

    Ale grunt że mają jakiś pretekst, więc warto przećwiczyć obronę ;)

    Ja bym np. szukał w instrukcji czy czasem nie jest napisane, że dana
    hulajnoga czy inna deskorolka nie jest przeznaczona do ruchu po drogach
    publicznych. Jak coś takiego jest w instrukcji - można się spokojnie
    podeprzeć ustawową definicją pojazdu.