  • Data: 2010-06-01 20:05:56
    Temat: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości
    news:60b5.0000053e.4c053c25@newsgate.onet.pl...
    > Witam.
    >
    > ok, wiadomo jakie mamy prawo odnośnie prowadzenia rowerów po spożyciu.
    > A co z rolkami,
    > deskorolkami, hulajnogami,wrotkami itp? - gdy jadąca na nich osoba jest po
    > "kilku głębszych"? jak się ma do tego prawo?
    > są traktowani jako piesi czy prowadzący pojazdy?

    Ja nadal jetstem w szoku, że rowery są stawiane na równi z motocyklami czy
    samochodami czy meleksami.
    Pijany rowerzysta powinien odpowiadać surowo za SPOWODOWANIE a nie za
    pedałowanie.
    Jakby był nietrzeźwy, to by się przewrócił.

    Inna sprawa, że taki nietrzeźwy przewrócił mi się pod auto.
    Ale wtedy nikt nie miał wątpliwości co do przyczyny wypadku.
    Po jego stronie stłuczone 4 wina i noga w kostce.
    Rower na złom.

    Pozdrawiam
    Feromon