  • Data: 2019-07-17 11:58:36
    Temat: Re: Resort cyfryzacji bierze się za kradzieże tożsamości
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-17 o 10:37, Liwiusz pisze:

    > Nie przyjdzie z wyrokiem, bo zainterweniuję przed jego wydaniem.

    Nie zainterweniujesz bo tak jak w przypadku staruszki której pani
    w punkcie dopisała dwie umowy na 30 tysięcy nie dostaniesz informacji
    z sądu a dopiero od komornika. Pani pisząc lewe umowy zmieniała adresy
    żeby sprytne staruszki nie interweniowały.

    > Mam to samo wrażenie o tobie - że nie rozumiesz.

    Ty nie rozumiesz. Zakładasz że oszust jest idiotą a poszkodowany
    odbierze wyrok sądu w terminie. Praktyka dowodzi ze bywa inaczej.