  • Data: 2019-07-16 20:59:41
    Temat: Re: Resort cyfryzacji bierze się za kradzieże tożsamości
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-16 o 20:52, Shrek pisze:

    > Hmm...
    >
    > "Zgodnie z art. 485 kodeksu postępowania cywilnego, przedsiębiorca może
    > wnosić o wydanie nakazu zapłaty w postępowaniu nakazowym, jeżeli jego
    > roszczenie zostanie udokumentowane i potwierdzone rachunkiem, który
    > uprzednio został zaakceptowany przez dłużnika. Niewątpliwie za taki
    > rodzaj dokumentu należy uważać _podpisaną_ fakturę.
    >
    > Zobacz więcej:
    > https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-czy-dysponujac-ty
    lko-faktura-mozemy-zlozyc-pozew-o-zaplate"

    Oprócz postępowania nakazowego istnieje też postępowanie upominawcze,
    gdzie warunki do jego przeprowadzenia są o wiele mniejsze, i które też
    kończy się nakazem zapłaty (w postępowaniu upominawczym, a nie
    nakazowym), a w przypadku braku zarzutów - nakaz zapłaty staje się
    prawomocny.

    --
    Liwiusz