eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrywatna korenspondencja w pracy › Re: Prywatna korenspondencja w pracy
  • Data: 2011-10-01 20:51:10
    Temat: Re: Prywatna korenspondencja w pracy
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 30 Sep 2011 06:31:16 +0200, Kris_Poland napisał(a):

    > co zrobic w tej sytuacji ? co na to prawo?

    Widziałem gdzieś w necie wzór umowy o prace gdzie oprócz standardowych
    formułek, są dodatkowe zapisy:
    - prywatna korespondencja przed adresy firmowe jest zabroniona
    - prywatne rozmowy przez słuzbowe telefony są zabronione
    - korespondencja przychodząca na adres firmy jest otwierana przez
    sekretariat
    - kopia elektronicznej korespondencji przychodzącej i wychodzącej
    przekierowywana jest na sekretariat
    - rozmowy telefoniczne i korespondencja elektroniczna jest monitorowana i
    rejestrowana, w przypadku podejrzenia, że może to być korespondencja
    prywatna, pracownik zobowiązany jest do złożenia wyjaśnień, natomiast
    pracodawca zobowiązuje się do zachowania treści w tajemnicy i natychmiast
    po wyjasnieniu sprawy treści te są skutecznie niszczone

    coś w tym duchu,

    przy takim uregulowaniu kwestii w umowie - problemu nie ma żadnego, jesli
    nie jest to uregulowane w umowie czy regulaminie pracy, można próbować się
    szarpać z pracodawcą, ale pracownik z racji tego, że w pracy trzeba
    pracować a nie korespondować prywatnie raczej stoi na pozycji straconej


    --
    Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy kontakt: http://grupy.3mam.net
    http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suche
    dniow7.php

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1