eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrywatna korenspondencja w pracy › Re: Prywatna korenspondencja w pracy
  • Data: 2011-10-03 17:35:11
    Temat: Re: Prywatna korenspondencja w pracy
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 01 Oct 2011 17:06:24 -0500, witek napisał(a):

    >>> nie ma prywatnej korespondencji na sluzbowym komputerze.
    >> A czy są prywatne listy w zapieczetowanych kopertach w
    >> służbowych biurkach
    > a nie było nic o szyfrowaniu wiadomosci.
    Zamknięta koperta to nie szyfrowanie, to jedynie informacja
    dla osoby o przeciętnym doświadczeniu życiowym, że nie z
    publicznym ogłoszeniem ma do czynienia.

    OP nie pisze czy ta osobistego charakteru odbywa się z
    wykorzystaniem służbowych kont (pocztowych/komuniaktorowych
    itd.). Założyłem, że tak oczywistą sprawę jak listy do cioci
    z m...@f...com pomijamy.


    Pracodawca nie może naruszać praw pracownika, nawet takiego,
    który go okrada z tuszu, papieru, kopert i CZASU! Za
    wykorzystanie służbowych zasobów do prywatnych celów
    pracownika można wywalić z roboty. Nie można mu w tych
    prywatnych rzeczach grzebać.

    Pisałem już na psp o firmie, w której adres _służbowy_ może
    być również adresem prywatnym kilku pracowników. Dawno temu
    ludzie wymyślili prostą zasadę (tzw. dobrego wychowania).
    Format: imię nazwisko niżej nazwa i adres firmy - prywatne,
    nazwa firmy niżej imię i nazwisko i adres firmy - służbowe
    ze wskazaniem.

    --
    pozdro
    poreba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1