  • Data: 2023-04-28 06:42:17
    Temat: Re: Projekt ustawy o zakazie fotografowania
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.04.2023 o 22:10, J.F pisze:

    > Obrazki klamią :)

    > A dostawczaka/busika mozesz prowadzic?

    Dostawczaka tak, busika - to już chyba od ilości miejsca zależy. W razie
    czego pytam googla albo gpt a nie ustawę:P

    > I odpuscila, czy sie spotkacie w sądzie :-)

    Jedno odpuściła (za dużo powiedziane, bo wezwanie za parkowanie na
    miejscy wyznaczonym bo zakaz jest tak głupie że... nawet nie wiem jak to
    skomentować). Co do drugiego to powiedziała, że pisze notatkę i zaprosi
    do sądu, ale czekam i czekam... Chyba już randki nie będzie po tym jak
    jej powiedziałem, że spoko i żeby notatkę uważnie pisała, bo ja ja też
    zaproszę, a pewnie niedociągnięcia w jej postępowaniu dało się zauważyć
    (głównie brak zapytania czy to ja w ogóle byłem kierowcą przed magicznym
    "nakładam na pana mandat" oraz stwierdzenie, że ona mnie nie będzie
    słuchać, bo tłumaczy to się każdy). O darciu japy na interesenta nie
    wspomnę, bo to po prostu brak kultury i zdenerwowanie faktem, że z tym
    pierwszą sprawą zrobiła z siebie idiotkę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!