  • Data: 2008-02-23 20:54:58
    Temat: Re: Prawomocne postanowienie prokuratury okręgowej?
    Od: "adam.eu" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cezar <c...@i...pl> napisał(a):

    > Nie wiem co wynika z akt. Ale skoro prokurator rejonowy odmowil wszczecia
    > postepowania z urzedu w sprawie prywatnoskargowej z powodu braku interesu
    > spolecznego w sciganiu tego czynu z urzedu (a tak wynika, z tego co
    > napisales), to wlasciwym do rozpoznania zazalenia jest prok nadrzedny
    czyli
    > okregowy (art 465 par 2a kpk) - tak to wyglada od noweli kpk
    obowiazujacej
    > od 12 lipca 2007.. Od rozstrzygniecia prok okregowego odwolania nie ma,
    ale
> [...]

    A nie jest tak, że zażalenia w tej sytuacji jednak prokurator nadrzędny nie
    powiniem rozpatrywać nawet pomimo pomyłki osoby skarżącej?

    Pierwsze zażalenie wyraźnie sugeruje, chociaż bez powołania się na
    paragrafy, przestępstwo również z art. 233 § 1, co nie zostało zauważone, a
    w drugim zażaleniu na temat fałszywych zeznań jest tylko wspomniane tyle, że
    prokuratura pominęła treść pierwszego zażalenia. Ja wniosłem już po 4
    miesiącach po napisaniu zażalenia pismo, w którym opisuję sprawy w moim
    mniemaniu z art. 233 § 1 oraz art. 233 § 4 kk. dotyczące również mnie nie
    podając paragrafów w piśmie. W części to pismo zostało przekazane do innej,
    właściwej miejscowo prokuratury, a w części przekazane w ślad za zażaleniem.

    Adam