  • Data: 2008-02-24 06:39:03
    Temat: Re: Prawomocne postanowienie prokuratury okręgowej?
    Od: "adam.eu" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam <x#k...@w...pl#x> napisał(a):

    > nie dziwię się że umorzyli...

    Czy są na to przepisy? Świadek ma inne urprawnienie niż pokrzywdzony.
    Pierwsze przesłuchanie na policji tak przebiegało, że raptem udało się
    wmusić jedno zdanie do protokołu dotyczące rozszerzenia śledztwa. Argument
    policjanta taki był, że nie chaciał wyjść poza akt oskarżenia.

    No i dlaczego wycinasz tekst o tym, że nie został rozpatrzony wniosek o
    pełnomocnika? Nie wspominałem o tym, ale to sam Prokurator Rejonowy
    zasugerował skorzystanie z usług pełnomocnika z urzędu, a później nawet
    wniosek o tegoż pełnomocnika nie został w ogóle rozpatrzony. Ja to wiąże z
    innymi równoległymi sprawami w sądzie cywilnym.

    Adam