  • Data: 2008-01-15 20:03:49
    Temat: Re: Prąd budowlany / sprzedaż i dystrybucja prądu
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Czy takie podliczniki (s? one normalnie kupowane w sklepie), maj?
    > jakiekolwiek certyfikaty legalno?ci i mog? służyć jako podstawa do rozliczeń?

    Mogą, nie muszą, to kwestia waszej umowy. Chcesz mieć prąd to godzisz
    się na nielegalizowany licznik. Nie chcesz mieć takiego licznika to nie
    masz teraz prądu :) i czekasz na "legalny".

    > 3. Czy je?li developer wystawi mi fakturę za pr?d budowalny, mogę zgodnie z
    > prawem jej nie zapłacić?

    Patrz pkt 1. Zgodziłeś się - zawarliście umowe. Więc płać i nie
    kombinuj, nie kultywuj stereotypu Polaczka.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/