  • Data: 2003-06-28 10:18:05
    Temat: Re: Praca za friko dla prawnikow - szukam chetnych
    Od: "mSet" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "mer" napisał(a) tekścik:

    > wykonywane na odwal się i od niechcenia. Ciekaw jestem, kto by
    > pozostał na

    > Tym razem w pełni zgadzam się z tobą. Są tylko dwa wyjścia z tej
    > sytuacji. Uciec jak najdalej, albo zmiec ten układ czyli świadome
    > chodzenie na wybory.
    >
    > mer

    To nie państwo, a prawo osłania korporacje (a nawet i one w zasadzie
    nie). Dlaczego? Korporacje same tak robią bo np. adwokaci to szumowiny
    (sorry za generalizowanie) które nawet po prawomocnych wyrokach sądu nie
    maja zamiaru do niego się stosować. Oglądałem program w którym gość po
    prawie nie został przyjęty na aplikację adwokacką choć zdał egzamin i
    wedle regulaminu musiał być przyjęty. Gość poszedł do NSA ze sprawą i ją
    wygrał. Do dziś dnia gość nie jest aplikantem adwokackim bo choć minęły
    już 2 lata od uprawomocnienia się wyroku to rada adwokacja nie ma
    zamiaru gościa przyjąć (jest spoza układu). Proszę bardzo - tak rada
    adwokacka stosuje się do prawomocnego orzeczenia sądu w państwie prawa
    (ponoć państwie prawa). Wychowałem się w rodzinie prawniczej i adwokatów
    wielu widziałem i z rozmów jakie z nimi odbyłem mogę z cała
    odpowiedzialnością powiedzieć, że żaden z nich nie działał na rzecz
    klienta tylko na rzecz swojej kasy. Może i są uczciwi adwokaci, ale ja
    ich nie spotkałem :-(

    --
    mSet