  • Data: 2003-06-29 15:28:43
    Temat: Re: Praca za friko dla prawnikow - szukam chetnych
    Od: "bronek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "mer" <b...@i...pl> wrote in message news:bdn031$nh8$1@news.onet.pl...

    > Możesz mi wytłumaczyć jak sobie radzą w krajach, gdzie nie ma kodeksu
    pracy?
    mówiąc o kodeksie pracy myślę generalnie o istnieniu norm prawnych
    regulujących stosunek pracy,
    Podaj mi przykład krajów gdzie takich norm nie ma. Wtedy będę mógł się
    ustosunkować.
    Aktualnego stanu na świecie nie znam.
    Przykłady skutku braków takich unormowań oceniam tylko na przykładzie
    historii... .

    Bronek